Prisijungti

Maistingas sumuštinis

Viktorija Uzielė

Dietistė, sveikos gyvensenos ir mitybos specialistė, FitMe koordinatorė
Sausis 1, 1970 skaityti 1 min.
Receptai

Kas sakė, kad sumuštiniai negali būti sveikos mitybos dalis? 🥪🥬

Svarbu yra tai, ant ko tuos sumuštinius darysite bei ką ant jų dėsite! 


Sumuštinis praturtintas skaidulomis bei geraisiais riebalais ne tik aprūpins energija, bet ir suteiks jums reikiamų maistinių medžiagų.


⏰ 1 porcija/ 10 min.

INGREDIENTAI

 

2 riekelių mėgstamos duonos

4 a.š. pesto padažo (galima naudoti ir sutrintą avokadą, varškės užtepėlę)

Didelės saujos mėgstamų salotų

40g halumi sūrio

šiek tiek sojos padažo

GAMINIMAS

 

1. Duonos riekeles galite pašildyti ant keptuvės, tuomet tepti pesto padažą. 

2. Salotas smulkiai supjaustykite ir dėkite ant sumuštinio. 

3. Halumi sūrį supjaustykite riekelėmis ir pakepkite ant keptuvės, orkaitėje ar griliuje ir dėkite ant sumuštinio. 

4. Pagardinkite sojos padažu.

 

 

Labai lengvai pagaminama, skanu ir sotu – taip kaip norisi vasarą! 

 

Skanaus ir gero poilsio linki Fitme dietistė, gyvensenos medicinos specialistė Viktorija Uzielė ✨



⏰ Užsiprenumeravus naujienlaiškį, kiekvieną penktadienį receptus gausite tiesiai į savo pašto dėžutę! 


UŽSIPRENUMERUOTI NAUJIENLAIŠKĮ


Daugiau skanių, greitų ir sveikų receptų rasite FitMe mitybos planuose! 

UŽSISAKYTI PLANĄ

sveika mityba

Modesta Žukauskaitė

FitMe projekto autorė

Jūsų nuomonė ir idėjos man yra svarbios! Todėl visada labai laukiu jūsų žinučių. Galbūt norite paklausti apie mitybą arba mūsų ruošiamas programas?

Užduoti klausimą
LABAS!
Išsirinkite programos planą

Individualūs mitybos planai - specialistų sukurta programa ilgalaikiams pokyčiams

Išsirinkite programą